Hård kommande vecka

Slut på helgen och snart ny vecka. Veckan som kommer är fullproppad med saker. 
Imorgon jobbar jag dag och så har jag utbildning på eftermiddagen. 
På onsdag har jag medarbetarsamtal, samtal med chefen + min handledare för att prata om hur det går för mig. Om jag känner mig redo att gå själv i december och sen sen vad min handledare tycker om min utveckling också.
Och slutligen på torsdag har jag brandutbildningen som håller på i 4 timmar.
Kommer va helt slut till helgen och på lördag när jag fyller år. 
 
Min helg har varit den bästa på vääääldigt länge. Ska berätta mer om den imorgon.
Nu ska jag strax sova. Dagsjobb som gäller imorgon. Efter jobbet ska jag faktiskt till nacka. liten hemlis ;) 
 
Utanför karolinska på halloween.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0