Braiga helgen!

Min helg har varit världen bästa. Både Jeppe och pappa har varit borta hela helgen så mamma och jag var själva, så himla skönt måste jag säga! Man behöver va utan killar ibland faktiskt haha! 
I fredags åt vi ute och sen myste vi hemma till idol och andra filmer. 
I lördags åkte vi till barkarby och åt lunch på IKEA och tittade runt. Sen på kvällen åt vi thaimat och så hade jag laddat över "Hundraåringen" till mitt USB som jag kopplade till tvn. Filmen var okej, rolig men det hände inte så mycket och lite virrig. Efter den filmen så tittade vi på "the impossible". Mamma hade inte sett den, filmen är så jäklans bra. Helt plötsligt blev kl 02 på natten och varken mamma och jag var trötta men vi gick och la oss ändå. Himla mysig kväll hade vi tillsammans. 
I söndags åkte vi till kista och grick runt. Fick med mig ett plagg från Alexander Wang också. Påsen jag fick var större än mig haha. 
 
Hela helgen har varit så underbart skön. Har vilat ut ordentligt, bara myst och gjort roliga saker. Mer sådana här helger tack. 
 
 
 
 
Söndagens middag. Sallad, tonfiskröra, avocado och mozzarella. Så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0