2 dagar kvar!

På fredag är min älskade bil klar att hämtas på bilfirman! Endast två dagar kvar, är ledig på fredag så kan själv åka dit och sen brumma hem med den! Åh, fjärilar i magen!! 
 
Är ledig nu i två dagar, så jobbar jag i helgen. Då blir det att ta min egna bil till jobbet! Fy så härligt det kommer bli! 
 
Min handledare var så rolig idag. 
Johan: Hur jobbar "vi" imorgon. 
Jag: Jag är ledig i två dagar nu
Johan: fan va skönt, nu blev jag glad. 
 
Haha han kan aldrig sitt schema så under dessa månader jag har gått med honom har jag varit hans schema. Bara att fråga mig så vet han hur han jobbar haha. 
 
Nu tänkte jag titta på film och njuta av ledigheten i två dagar. Och sen längta till fredag! Nu har jag endast två pass kvar av min inskolning, men jag är redo att gå själv nu! 
 
Kvällens middag, hemmagjord pizza med ruccola! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0