Tisdag

Det blev att jobba dag istället för kväll idag. 
Precis 5 min innan jag skulle gå till tåget imorse kom mamma ner och sa att hon skjutsar mig. Det var guld värt! Kunde sova 30 min extra och bara vila i bilen på väg in till karolinska. 
Dagen flög iväg och jag somnade på bussen hem. 
Väl hemma så somnar jag igen och baknar vid 18. Äter middag och sen somnar jag IGEN.. Vaknade vid 21. Fattar inte hur jag kunde sova så länge.. 
Imorgon är jag än så länge ledig och tur det, kommer inte kunna sova tidigt idag med tanke på hur länge jag sov på dagen. 
 
Ska njuta av min förhoppningsvis lediga dag imorgon. Kan hända att dem ringer om att jag ska jobba kväll.
För resten av veckan jobbar jag. Torsdag kväll, fredag dag, lördag heldag och det gör att jag är fri på söndag. Men det blir ändå som att jag jobbar hela helgen. Så skönt att ha massa tider, långtråkigt att vara hemma. En dag räcker sen vill jag jobba. 
 
Nu ska jag mysa ner mig till missade serier och försöka fixa mitt BS som är högt just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0