Skitfredag!!!!

Jag kokar och har gjort de i 4 timmar nu... Jag har ringt 30 olika personer och slutligen ringde jag polisen. Får ingen hjälp, jag blir frustrerad. Jag har gått flera km utan resultat. Jag är instängd och kommer inte ut! Och då menar jag att jag sitter fast med bilen! De sitter världens hänglås, jag har redan försökt bryta upp det.. 
 
Jag har inte gjort något fel och polisen kunde inte hjälpa mig. Så jag fick sköta det här själv. 
För tillfället sitter jag hemma hos Linda och väntar på att en främling ska ringa mig. Måste sitta här till 02-03 eller längre, tills han ringer mig och kommer och öppnar så jag kan åka hem med min bil!!!! 
Det har varit världens sämsta kväll och jag är så jäkla utmattad. Var tvungen att ta bussen hem för att ta mina sprutor och sedan åka tillbaka hit för att vänta och vänta och vänta.. 
 
Rörigt inlägg men hela jag är förvirrad och övertrött. Ska försöka hålla mig vaken och vänta på att främlingen ska ringa mig. 
Fy fan för det här.. Men jag SKA få med mig bilen hem! Fy fan säger jag bara........... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0