Mysig måndag!

Idag har jag varit ledig och det var tur det. Hade varit jobbigt att jobba eftersom hela överkroppen bränner konstant. 
I helgen så upptäckte pappa och jag en helt underbar grej!  De senaste 6 månaderna har vi haft en 20 tum "stor" tv att kolla på eftersom vår gamla pajade bara så där. Så pappa kom hem med en sprillans ny 55 tum tv. Så nu är det nästan som att kolla på bio känns det som. T.o.m reklamen på tvn är rolig att se på nu haha.. 
Så i helgen upptäckte pappa och jag att man kunde koppla in sitt USB till tvn och se filmer.
 
Så idag, på min lediga dag har jag äntligen kollat på Hobbit 2 som jag velat se väldigt länge nu. Den var riktigt bra, den blev nog bättre när man kollade på 55 tum tv istället för sin lilla dator. Tog med mig kudde och täcke upp, cola zero och en glass. 
Nu ikväll har jag umgåtts med Linda. En riktigt skön och lugn måndag. 
Imorgon är jag än så länge ledig så funderar på vilken film jag ska se på tvn imorgon. Måste passa på när man är ensam hemma och har tvn för sig själv. 
Sen jobbar jag onsdag + torsdag dag. Hoppas på att brännan har lagt sig lite då. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går ej att kommentera?

Svar: De verkar fungera eftersom jag får dina kommentarer.
Josefine N

2014-05-20 @ 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0