Måndag

Helt sjukt varmt på nätterna. Snart blir det att ta upp min sänghimmel från källaren, hatar hatar hatar mygg alltså! Det är de värsta med sommaren! 
Idag är jag ledig, chefen ska höra av sig under dagen om fler jobbtider. 
Ska ta det lugnt nu på morgonen. Tänkte koppla in mitt USB till tvn och se på någon film. Ikväll ska jag hämta en klänning som jag har lagt undan. Ska vänta tills bilen är hemma, sjukt hur bortskämd man blir när man har körkort. Kommunalt finns inte längre liksom haha.. 
 
Nu ska jag gå upp till tvn. Undviker solen än så länge, har börjat flagna lite från senaste båtturen så att ge sig ut och sola är inte på fråga, även fast det skulle vara skönt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Använder du pump eller penna? :)

Svar: Hej hej, jag använder penna :)
Josefine N

2014-05-26 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0