Helgen

I fredags var jag hemma hos Leo för grillning med vänner. En bra kväll med god mat, kubb och bra sällskap. 
Gjorde mina egna alkoholfria drinkar eftersom jag tog bilen. Kom hem i skaplig tid. 
 
I lördags så var jag med Linda i stan hela dagen. Allt var så lyckat och vi hade verkligen jätteroligt. Tog 4 timmar och sen blev det stress hem. Hade lovat att skjutsa mamma och pappa till en 60-års fest och det var på håret att jag hann det. Efter att jag hade skjutsat dem, bytte jag om och åkte och hämtade upp Linda igen och så åkte vi till hennes killes restaurang. Åt gratismat där och hade det mysigt i kvällssolen. 
Efter det for vi hemmåt till Linda för att mysa ner oss i soffan och ta det lugnt efter en hel dag ute på vift. 
Jag sa att jag skulle hämta mamma och pappa från festen sen så höll mig uppe till 02, hämtade folk från festen i 2 omgångar och tjänade lite taxipengar. 
Var hemma vid 4 igen och slocknade direkt. 
 
Idag har jag varit iväg med mamma en stund, märkte idag att jag endast har 1 knälång klänning i garderoben så kände att jag ville ha en till och byta av med.
Ikväll har jag varit i kista med Linda där jag hittade 3 klänningar! Så nu är jag nöjd igen.  
 
Nu tänkte jag ta det lugnt och kolla på missade serier, sen sova. Har inga fler tider att jobba så förhoppningsvis hör chefen av sig om nya tider imorgon. Börjar redan bli nervös inför fredagen, hoppas hoppas att det går min väg! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0