Fullproppad helg

Igår jobbade jag dag, allt rullade på som vanligt, förutom att chefen hade glömt bort att skriva in mig i pärmen så folk blev förvånade över att jag var där på morgonen. Blev själv osäker på om jag hade tagit fel på dag men det hade jag inte tur nog. 
 
Idag skulle jag jobbat men blev att vara ledig och det var lite tur faktiskt. Det hände en sak som jag spänt har väntat på i ett antal veckor nu. Går det här min väg så kommer jag bli överlycklig. Det här är en stor möjlighet för mig men också svårt. Så nästa vecka på fredag, då gäller det! 
 
Imorgon är det fredag och på dagen ska jag iväg med mamma till banken, sen iväg och handla mat inför kvällen. Ska hem till Leo för grillning med ett par vänner.
 
På lördag ska jag upp tidigt. Ska till stan med Linda, hon bokade in oss på något liknande som jag var med Olli på för ett tag sen. Det skulle ta ca 4 timmar hela saken och sen ska vi hem, lämna grejer och ta med hennes hundar så åker vi till hennes killes nyöppnade restaurang och äter gratismat och sen blir det nog hem till Linda och mysa resten av lördagen. 
 
Har en del grejer den här helgen men det är kul. 
Nu tänkte jag mysa till en bra film med något gott till. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0