Det går så himla bra nu!

I veckan har jag sovit hos Linda. Varit med henne i stan igår där jag fick världens bästa samtal. Förstår verkligen inte, det händer så himla många bra saker just nu. Jag hoppas detta kommer att gå, OM det gör de så kommer jag ha uppfyllt en av mina största drömmar någonsin! Kommer gråta sönder i så fall! Då är och förblir jag världens lyckligaste tjej! 
 
Men måste sova typ nu! Så hinner inte berätta så mycket mera. 
Idag har jag jobbat kväll och imorgon sker ju grejen jag har väntat på!! Är så himla nervös, kommer inte kunna sova i natt.. Förutom det så jobbar jag dag så dags att "sova" ligga vaken hela natten och vara nervös!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir ju nyfiken, hoppas allt går vägen :)

2014-05-30 @ 21:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0