Bra dag!

Är så himla glad idag. Känns som att jag ska på ett roligt äventyr idag men jag ska ju bara till mitt lilla jobb på karolinska för att jobba kväll. Det sprudlar verkligen glädje om mig idag, vet inte vad det är. Kanske för att det är fredag imorgon? Eller att jag älskar mitt jobb så hiiiiiimla mycket? Jag tror båda delarna. 
 
Har ätit en supergod frukost med blåbärspaj med glass till efterrätt som mamma bakade igår. Städat lite smått och nu sista tiden innan jag ska börja gå till tåget, kollar jag på Talang som jag missade i måndags. 
 
Kvällen spenderar jag på karolinska.
Imorgon är det fredag och jag jobbar dag, sen blir det att åka hem till Linda på kvällen och umgås. Sen på lördag jobbar jag heldag! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Vad har du för planer efter sommaren? :))

Svar: Hej! Har inga fasta planer ännu. Får se ifall jag fortsätter jobba ett par år eller om jag känner för att läsa vidare inom vården. Har tittat på en utbildning som håller på i ett år, men vi får se! :)
Josefine N

2014-05-15 @ 23:53:15
Postat av: Anonym

Spännande. Jag själv har lite smått ångest då de i min omgivning hela tiden frågar när jag ska börja studera vidare. Vet ej vad jag vill bli så då känns det bäst att fortsätta jobba. :)

Svar: Ja, ta det lugnt tills du vet vad du vill bli :)
Josefine N

2014-05-23 @ 00:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0