Sveriges nationaldag!

Precis hemkommen från kvällsjobbet. 
Vi mumsade på fruktsallad, tårta och salta pinnar på jobbet. Vi hade en otroligt lugn kväll tills akuten ringde i slutet och ville lägga in 2 stycken. Men det har varit en bra kväll, skrattat och haft det mys hela kvällen! 
 
Nu ska jag mumsa på något gott och titta på missade serier. 
Än så länge är jag ledig heeeela helgen! Hoppas det förblir så också.. För det här är min sista lediga helg på ett par veckor. Jobbar nämligen 3 helger på rad efter denna, så jag behöver vara ledig nu! 
Snart går vi ner till A22a dessutom! Spännande! 
 
Jag är så himla kluven. Alltså, alla projekt jag håller på med just nu, liiiite för mycket. Måste ta svåra beslut och vill verkligen göra rätt. Det här gäller mig själv och vill verkligen inte missa något. Allt har hänt så himla fort, trodde aldrig att detta ens skulle ske någonsin, så jag är otroligt tacksam för det! Nu gäller det bara att bestämma sig.. Tur nog har jag helgen på mig, kommande veckan kommer bli tuff men förjävla rolig! 
 
Nu lite fritid med gott + film! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jag undrar om det går att plugga till teoriprovet med bara körkortsboken och olika app tester utan att få koder från körskolan? :)

Svar: Hej. Absolut. Boken är det bästa pluggsättet enligt mig. Boken ljuger aldrig och det var den jag lärde mig mest på, sen gjorde jag bara olika tester för att se om jag hade koll på grejerna. Appar funkar också bra :)
Josefine N

2014-06-07 @ 10:19:13
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar. Ska börja plugga imorgon och skriva provet den 31:a. Vet att det är individuellt, men är det lagom tid eller är det för snart? :)

Svar: Det är helt individuellt. Jag tycker det låter lite tight om du inte har öppnat boken och läst i den någon gång. Men det behöver inte vara försent, beror på hur snabbt du lär dig :)
Josefine N

2014-06-08 @ 23:15:11
Postat av: Anonym

Oj menade 31 juli haha :))

Svar: Det kan absolut funka :)
Josefine N

2014-06-09 @ 01:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0