Midsommar på ortopeden

Min midsommar kommer att spenderas på ortopeden. Jobbar hela helgen, min 3e helg i rad nu hehe! 
Men det kommer bli jättemysigt! Jobbar kväll imorgon på midsommar. Har varit iväg ikväll med bilen och storhandlat. Ska överraska mina kära kollegor med massor av gott. Har tårta, mängder av cola zeroburkar, sill, potatis, tzatziki, godis och chips. Vi ska mysa rejält imorgon på ortopeden. Som vanligt kommer vi skratta iihjäl och och mysa till max! Längtar, kommer bli en superbra midsommar i år! Har kollat upp vilka jag jobbar med, vi är endast 4 som jobbar på kvällen så det blir extra mysigt. 
 
Nu ska jag mysa med massa gott och kolla på film. Får sova ut imorgon. Det ända minuset är att jag ska åka kommunalt till jobbet med all mat haha. Väska, påse + tårta ska jag släpa. Men det är det värt. Mina andra kollegor kommer ångra att dem inte valde att jobba kväll imorgon ;D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0