Helgen

I lördags jobbade jag kväll. Vi myste med chips och godis på kvällen efter att kvällsarbetet var klart. 
 
Idag har jag varit på Ulriksdals slottsträdgård med moma, mamma och mormor. Vi köpte blommor och fikade. Åt världens godaste kaka med smördeg, vaniljkräm och färska bär. Så irriterad på mig själv att jag glömde att fråga om receptet.. Men jag ska nog hitta det, annars får jag åka dit igen och fråga haha, sååå god var kakan! 
 
Nu ikväll har jag umgåtts med Linda. Vi åkte en snabb sväng, fick med mig en kjol på rean. Sen köpte vi med oss mat hem och kollade på fotbollen. 
Nu är jag hemma, sitter nyduschad i sängen, ska strax bädda ner mig, sjukt hur trött jag har blivit nu för tiden, av någon anledning? 
Jaja, imorgon är det ny vecka och jag jobbar kväll. Har världens godaste mat som jag ska ta med mig imorgon och ananas till efterrätt på kvällen. Det blir kul det! Sen gäller det på tisdag, hoppas hoppas hoppas!!! 
 
Nu ska jag bädda ner mig och se på film. Ska fylla vattenflaskan med iskallt vatten, godaste som finns just nu, kanske BS som spökar lite?? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0