Bra helg!

Underbar helg, så skönt att vara ledig en hel helg. 
 
I fredags jobbade jag kväll. 
 
I lördags var jag på miniullared med mamma. Fick med mig en klänning. 
På kvällen umgicks jag med Linda. Vi var hemma hos henne, kollade på finalen av gladiatorerna. 
 
Idag har jag varit vid Edsviken med Linda. Vi solade och åt färska mackor med kyckling och curry. Vovvarna var också med. Fick lite färg i alla fall innan det kom en rejäl regnskur. Efter det åkte vi förbi sollentuna och tittade runt lite och därefter hem. Vi båda var helt färdiga efter den här dagen. 
 
Nu är jag nyduschad och ska sova. Är supertrött, solen tar verkligen energin ifrån en. 
Imorgon är jag ledig! Så himla skönt! Ska jobba hela den kommande helgen.
Imorgon börjar även den intensiva veckan för mig. Mycket beslut och på onsdag ska jag iväg. Kommer vara nervös precis varje dag den här veckan. Ska faktiskt bli skönt när detta är över haha! 
 
Nu ska jag sova! Ska åka till stan imorgon och roa mig lite. Sen tänkte jag börja göra en ny design. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0