Bra heeeelg!!!!

Och nu till helgen som strax är slut än en gång. Har jobbat från onsdag till idag. Har ändå hunnit vara i täby centrum med mamma, barkarby outlet där jag fick med mig två par springtights som var på 70% rea. 
 
Men den här helgen har också bjudit på nervositet! I fredags fick jag hem ett paket i brevlådan. Det innehöll anställningsavtalet för neonatalavdelningen!! Och även en bunt med papper som jag ska läsa igenom noggrant, ett USB-minne, pennfodral som man ska stoppa i byxan + pennor till, anteckningsblock + bok + en liten almanacka! Sen vilka handledare jag ska få gå med, kommer få gå 4 veckors inskolning och det bästa är att jag ska gå inskolningen på IVAAAAAAAA!!! Den akuta delen för att lära mig så mycket om möjligt, fy fasen vad roligt! + schema under dessa veckor. Alltså, jag fick rysningar när jag öppnade paketet. Så fina papper på bebisar och vad man ska tänka på osv. Åhhh, är så himla förväntansfull!! Dagen efter jag slutar på ortopeden, börjar jag på neonatalen. LÄÄÄÄÄNGTAR! 
 
Så ja! Idag har jag jobbat dag. Var riktigt trött alltså men det rullade på.
Imorgon är jag ledig, ska iväg med mamma på dagen och på kvällen ska jag på äventyr med Linda. Älskar långa bilresor, bra musik, härligt sällskap och sköna vägar att köra på! Älskar att köra på kvällen också, så myys. 
 
Nu ska jag hitta en bra film att se på. Imorgon ska jag sova ut. Blir en hård kommande vecka. Jobbar två heldagar på rad. Men seeeeeeeeeeen????? SEMESTER!!! I en vecka haha.. Men man får vara glad för det lilla. 
 
Ingen förstår hur lycklig jag är över detta! En nystart i livet, ett helt nytt kapitel. Detta öppnar så många nya dörrar i mitt liv. Jag kan tänka ett steg längre. En egen bil står på listan och de kommer nog inte stå kvar så länge till, lycklig tjeeeej!! 
Förstår ni min lycka???? 
 
 
 
 
Två drömmar i ett, går i uppfyllelse!! Drömmen att jobba på Astrid Lindgrens barnsjukhus har slagit in OCH att jobba med små bebisar på neonatalen. Det är nu livet börjar på riktigt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis än en gång, måste kännas helt fantastiskt! :))

Svar: Tack! Verkligen, går inte att beskriva! :)
Josefine N

2014-06-30 @ 08:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0