Bra dag

Har haft en sjukt bra dag. Det gick sjukt bra idag på förmiddagen, efter det åkte jag till stan och åt lunch och sen åkte jag till karolinska och jobbade kväll. Det började lugnt men satan så mycket vi fick att göra sen. Blev helt förvirrad och visste knappt vad som skulle göras. Men allt löste sig som alltid :) 
 
Nu kan jag strax berätta vad det är jag sysslar med. Känner att det börjar klarna upp lite så snart ska jag avslöja det. Haha, inte värsta grejen för er men för mig är det jävligt stort! 
 
Är hemkommen från jobbet nu, måste sova nu i princip.. 
Är ledig från jobbet imorgon men måste upp 06.30 för att ta ett tåg 07.00.. På min lediga dag liksom haha.. Kommer vara såååå trött.. 
Och på fredag jobbar jag dag dessutom, upp 05. Och pricken över i:t är att jag jobbar hela helgen också.. Fy vad död jag kommer att vara. Och nästa vecka blir inte rolig heller. Är egentligen ledig på tisdag men idag ändrades det så ska jobba hela veckan + nästa helg också haha.. Arbetsnarkoman???? 
 
Nu måste jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0