Ännu en lyckad dag!

Min dag har varit super och det blir bara bättre och bättre. Hänger knappt med längre! 
Det gick bra idag men vi får se som sagt, väntar på med info. Har så himla många bollar i luften nu, vet nada och jag måste verkligen ta rätt beslut för detta är superviktigt! 
 
Jobbade kväll idag och det gick super, skrattat hela kvällen och haft det gött!
Hoppades på att få varva ner lite nu efter alla projekt som jag håller på med för tillfället. Men icke haha!!
Idag kom nästa braiga grej, jag förstår inte. Förtjänar jag allt det här braiga? Ja det gör jag fasen! haha.
Bara ladda om och läsa på igen. inget är detsamma och alla grejer är heeeelt olika, det som är så himla roligt. 
 
Så på torsdag gäller nästa grej. Har aldrig varit där förut, kommer verkligen virra bort mig.. Har t.o.m skrivit ut en karta så jag vet hur jag ska åka och sen gå. Haha. 
 
Jag vet att detta blir jätterörigt nu för er. Ska berätta så fort jag får lite mer resultat. Inget är säkert ännu.
 
Imorgon är det redan onsdag och jag är osäker på om jag ska jobba. En är sjuk så får se imorgon om chefen smsar att jag ska jobba. Hoppas, längtar till jobbet redan. 
 
Och pricken över i:t var ju att skattepengarna kom in idag! 
En väldigt bra dag med andra ord. Nu är det bara att ladda om. Hoppas att jag får vila en stund nu efter torsdag. Det är så påfrestande och nervöst. 
 
Nu tänkte jag se på missade serier och äta något gott! Det förtjänar jag efter den här dagen! :D
Trots en regnig dag så sken solen inom mig! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0