9 Juni

Alltså detta är crazy. Trodde inte den här veckan kunde innehålla mer än vad den redan gör men tydligen så går det. Haha, börjar t.o.m kännas lite ansträngande! På torsdag som är min lediga dag, ska jag iväg igen. Måste upp 07 på min lediga dag, känns lite surt men sova får man göra när man blir gammal hehe.. Hoppas det är svalt väder då eftersom jag ska sitta på ett tåg i 60 min + gå en bra bit. 
 
Har varit i stan idag, var nästan för varmt för att gå omkring där men var inte där så länge, ville bara checka in i den nyöppnade affären. Kom hem med ett par byxor och en bikiniunderdel, överdelen fanns inte i  min storek så får vänta tills den kommer in igen. 
Åt därefter lunch och sen rörde jag mig hemmåt. 
 
Nu ikväll har jag fixat med lite papper och sånt som jag ska skicka iväg imorgon. Händer föööööör mycket just nu. För första gången i mitt liv har jag användning av min almanacka. Har annars inte använt en men nu har jag införskaffat mig en. Klarar mig inte utan den en dag, bara jag ska till Linda måste jag ha med mig den. 
 
Jaja! Nu ska jag kolla på film. Imorgon jobbar jag dag så upp 05 som vanligt. 
Fick ankbesök idag också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0