2 Juni

Redan juni månad, går lite för fort tycker jag, om 6 månader fyller jag 21.. 
 
Idag har jag i alla fall jobbat kväll. Det har varit massor att göra. Nästan alla patienterna behövde katet/tappas, kissobs på massor, fel på katetrarna osv. Har varit en kateterkväll på jobbet idag haha. 
Vi var inte klara med arbetet förrän 21.30 då vi slutar. Vi alla fick jobba över men det funkade, jobbade med roliga människor så :) 
 
Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, imorgon gäller det! Allt är klart inför imorgon så jag kan slappna av en liiiten stund. Känner mig lugn än så länge, men imorgon kommer det vara andra bullar! 
 
Efter detta så ska jag jobba kväll, det längtar jag till! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta haha man blir ju så nyfiken. :))

Svar: Haha inte än, vill få klartecken innan :)
Josefine N

2014-06-03 @ 10:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0