1 dag kvar

Sen är mitt 9 pass på rad över äntligen. Är ledig i två dagar sen och så jobbar jag resten av veckan + helgen som kommer haha.. 4e helgen på rad! Men det är bara att köra på, har bara sommaren på mig att umgås med alla fina människor på ortopeden så jag är glad för varje dag jag får spendera ett pass där! 
 
Idag var det trögt att gå upp 05. Har inte sovit på hela natten, har jättesvårt att slappna efter ett att ha jobbat kväll sedan ska jobba dag dagen efter. Låg och vred mig hela natten, hade lust att dygna, timmarna gick och det började kännas meningslöst. 
 
Så den här dagen har varit lång och seg. Vanligtvis piggnar man på sig när man börjar jobba men inte idag. Idag var man trött från början till slut. Pappa kom och hämtade mig och jag somnade i bilen, väl hemma somnade jag med alla kläder på och vaknar 3 timmar senare haha.. Och än är jag inte pigg. Är redan trött igen, skulle kunna sova för natten redan men håller ut en stund till. 
 
Jag hade i alla fall världens bästa midsommar igår på jobbet. Vi lagade så jäkla god middag, patienterna tyckte vi luktade konstigt på kvällen av all frityr haha. Så himla mysigt hade vi. 4 stycken var vi som jobbade och det gjorde det extra mysigt att man var så få. Skrattat precis hela kvällen! Vi tog härliga midsommarbilder som innehöll nålar och en 60ml spruta full med bloood ;) Herregud alltså, bästa kvällen ever!! 
 
Nu ska jag kolla på missade serier och mysa. Imorgon jobbar jag kväll. Knega sista kvällen nu sen två dagars ledighet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0