Varmast i europa

Heeeeeelt sjukt väder idag. Det har varit så äckligt varmt idag. Det är förjävligt att vara hemma, finns ingenstans att vara utan att svettas ihjäl. Okej om man hade pool hemma men nu är fallet inte så.
Jag låg ute i solen en stund och fick lite färg men fasen vad jobbigt det var. Ville bara ta slangen och spruta vatten på mig själv. 
Idag kom min bror hem från thailand också! Fick presenter av honom, så himla fina, supersnällt! En väska + plånbok! 
 
På eftermiddagen när Linda kom hem så åkte vi till kario och badade. Inte varit där på flera år, jätteskönt i vattnet! 
Sen har jag varit hos Linda ikväll, gått promenad med vovvarna och ätit gott. 
 
Päronen sover ute med båten så är ensam hemma ikväll. Ligger just nu med datorn uppe i vardagsrummet och tittar på Sagan om ringen som går på tv just nu. Vet inte hur många gånger jag har sett filmerna men det är alltid lika bra. 
 
Är ledig imorgon och då ska det bli ännu varmare än idag... Hur ska jag överleva haha..?? Får nog åka till en badstrand själv haha, kommer inte gå att vara hemma imorgon. 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen och äta nötter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0