Njuter

Åh vad jag njuter av min lilla semester! Sover ut på morgonen och sen är jag ute hela dagarna och kommer hem på kvällen. Åh så härligt! Har umgåtts med Linda de senaste dagarna. Idag gick vi till norrviken och låg i solen en timme, sen blev det för varmt så vi åkte till kista där det var svalt och skönt, åt middag och sen rullade vi hem till henne och umgicks lite innan jag åkte hem. 
 
Imorgon har Linda och jag planerat sol och bad! Vi ska ta bilen till ett badställe, vilket har vi inte bestämt ännu men nått blir det. Blir att ta årets första dopp, sola, umgås och äta gott. Ska ha på mig min nya bikini också. Det kommer bli superkul! 
 
Känner redan att semestern går lite för fort! Har lite smått ångest eftersom jag inte kommer ha semester förrän nästa sommar sedan haha.. Men vem vet, kanske inte vill ha semester nästa år? Kanske trivs så bra hos bebisarna på neonatalen! 
 
Nej nu ska jag sluta babbla. Nu ska jag kolla på film en stund och sen sova. Upp tidigt imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0