Nära att bli klassad som DOPAD!

Haha helt underbar kväll på jobbet. Så himla mycket skratt och knasigheter. Hela jobbhelgen har varit knäpp. Jag har verkligen varit trött, helt orkeslös och svettats som en gris på jobbet.
Så idag på kvällen när det var lugnt på avdelningen tog vi lite prover på varandra. BS och HB prov tog vi på varandra. Jag tänkte att mitt HB kunde vara lågt eftersom att jag känt mig så orkeslös. 
Haha dog när jag såg svaret. Jag har 166 i HB!!! Helt sjukt högt! Alltså, ni förstår inte! Har man 170 i HB så klassas man som dopad!!! Skulle jag gå ut och springa en runda skulle jag orka mycket pågrund av bra syresättning. Jag jämförs med en Trimmad person som tränar mycket och springer långa rundor! Hahahahah alltså jag dör! Min kollega bredvid som satt bredvid mig har också 166 i HB och han är trimmad, muskulös, 38 år, kille, springer jämt, 195 lång. Om jag skulle ta en springrunda med honom skulle jag orka springa lika mycket som honom. 
Detta är sjukt! Lilla jag liksom haha.. Jag blev och är så himla chockad! Men det var himla intressant att veta. Nu måste jag bara ta en springrunda en dag. Jag måste ladda upp med ett armband till mobilen först bara sen är jag redo att testa. Haha jätteroligt ju! 
 
Resten av kvällen rullade. Hade 2.6 i BS under kvällen och mina kollegor höll på att dö då. Jag var lugn men för dem var detta sjukt lågt socker och det är det ju men jag är så van och vet hur jag fungerar. Men mina kollegor vågade inte lämna mig själv ändå haha! Och inte fick jag göra något heller, fick inte svara på larm ens. Gulliga kollegor man har som bryr sig. 
 
Nu är jag hemma och nyduschad. Så himla varmt på karolinska, svettas ihjäl, hjälper inte att ha fönster öppet, ingen luft alltså. Sen måste vi ju ha långbyxor på oss. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0