Mööööör

Gud vad mör man är i kroppen efter en hel dag i solen. Och bränt sig har man också gjort, förvånad?? 
Men har haft en bra dag. Linda och jag åkte till kvarnbadet för sol och bad. Poolen var svinkall men annars var allt super. Vi åt god mat, mumsade på körsbär, godsaker och massor av dryck. 
 
Vi var där i stort sett hela dagen. 
Nu ikväll har jag varit på lite äventyr med bilen. Hittade en kjol för 50kr, åt god mat och slutligen tankade jag bilen full eftersom jag har haft bilen varje dag sen i söndags. 
 
Brorsan åkte till thailand idag.. Inte alls avis! Mamma och pappa är ute i skärgården så jag tänkte chilla en stund nu och ikväll 22.00 är det fotboll som gäller! Brasilien-Tyskland, fy satan vilken viktigt match alltså!!! Kommer bli så jäkla kul att kolla på. Har bunkrat upp med chips, dricka och så ska jag göra egna snittar som jag har hittat på själv. Haha, ensamt att äta det själv dock. 
 
Nu ska jag smörja in mig och sen börja göra snittarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0