Min semestervecka

Verkligen den bästa veckan på väldigt länge. Minns knappt vad jag har gjort, har inte suttit still en sekund på dagarna. Men en sak minns jag och det är att jag umgicks med Linda hela min semesterveckan. 
Kan försöka samanfatta lite vad jag har gjort. 
 
Mercedesen var min hela den veckan. Hade tur med vädret, superväder nästan hela veckan. 
Har varit iväg och badat på flera olika ställen. Bland annat åkte Linda och jag till kvarnbadet, sen har vi badat vid norrviken också. En dag var åkte Linda, Leo och jag till uppsala med bilen för att bada på fyrishovs äventyrsbad. Var superenkelt att hitta dit faktiskt men svårare hem. Vi virrade bort oss, fick stanna ett antal gånger för att kolla vägen. Slutade med att vi tog den segaste vägen hem från uppsala men det gjorde inget. 
Sen var jag ute med Linda en sväng på krogen. Vi skrattade som aldrig förr och hon fick träffa mina vänner. Jag körde taxi den kvällen. Skjutsade hem Linda, hon blev riktigt på lyset haha. 
Sen har jag varit i kista, barkarby och täby. Fick med mig ett par träningsskor som jag lever i nu, världens skönaste skor. Förstår nu varför dem kostade 1300kr. 
Sen har jag sovit hos Linda flera nätter i rad. Har så himla kul med den tjejen! Så hilma glad att jag träffat henne!
 
Sen har det hänt lite med mig faktiskt. Helt spontant bara, utan att jag har tänkt på det. Lata jag har börjat älska promenader och springa utomhus. Tro det eller ej, men det är sant! Varje dag den veckan tog jag en långpromenad med Linda på kvällen. Vi gick hur långt som helst och bara pratade, hur skönt som helst.
OCH jag har helt plötsligt börjat ta regelbundna blodsockertagningar! Förstår inte vad som har hänt med mig?? Och det är inte bara något tillfälligt för nu när jag har börjat jobba igen så fortsätter jag göra det. Och promenader ska vi inte prata om. Tar flera stycken per dag. Och det är så himla kul! Längtar efter att gå ut och gå! Hög musik i lurarna och inte veta vart man ska bara gå och se vart man hamnar. 
Jag ska vara ärlig. Dagen jag köpte mina nya skor, började allt detta hända. Innan hatade jag att bara gå, urtråkigt tyckte jag DÅ. NU är det typ det bästa som finns. Så finns det något som heter magi så är nog mina skor magiska. 
 
Som sagt, världens bästa vecka. Nu har jag börjat jobba igen och jag tar fortfarande BS regelbundet och promenader varje dag. T.o.m efter ett kvällspass när jag är hemkommen runt 22.30, går jag ut och går. Nått knäppt har hänt men ska inte klaga! Finns inget dåligt i dessa förändringar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0