Kvällsjobb imorgon

Då var min lilla semestervecka slut. Imorgon jobbar jag kväll men sen är jag ledig i två dagar till så det känns bra. 
Har lite ångest men ändå inte, har saknat jobbet och mina kollegor. Ska verkligen krama om alla som går på semester eftersom jag inte hinner se dem innan jag slutar. Inte långt kvar nu, snart bara en månad kvar. 
 
Det har hänt så himla mycket den här veckan. Ska försöka sumera den när jag har mer tid. Idag har det varit en effektiv dag. Har bakat för första gången på flera flera år. Gjort snittar spontant och en supergod mozzarellasallad till middag. Har helt plötsligt från ingenstans börjat gilla mozzarella haha.. Supermycket som har hänt, flera stora förändringar. Bra förändringar! 
 
Men nu ska jag sova, pirrigt att jobba igen, känns så längesen fast det inte var det. 
Ska ladda över alla hundra bilder från mobilen också från veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0