Fredag

Och nyss hemkommen från jobbet. Har haft en superbra kväll, skrattat och haft skoj. Ingen som jobbade kväll orkade gå på AW. Helt slut och dessutom om man ska jobba dag imorgon (som jag) så blir man inte så taggad. Nu är jag hemma och ska redan upp om 5 timmar. Så jag valde nog rätt i att åka hem och få sömn istället. 
 
Idag har jag även varit iväg och blivit fotograferad till mitt nya e-tjänstekort som jag ska ha till nya jobbet så jag kommer åt alla koder, dörrar, personalparkeringarna, rörposten osv. Och så passade jag på att ta blodprov innan jag började jobbet. Och dessutom så lämnade jag in ett urinprov som läkaren ville ha. Ska på läkarbesök på måndag, är sjuukt nervös, det är inget vanligt besök utan det är mycket som spelar in, det här måste gå vägen för mig. Kommer vara nervös från och med måndag ända tills oktober, sjukt jobbig väntan men vad ska man göra. Det tar tid, bara att vänta på svaret. 
 
Nu ska jag försöka sova. Upp och jobba om 5 timmar! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har det något med din diabetes att göra inför ditt nya jobb? Håller tummarna, det kommer gå bra :))

Svar: Det handlar om diabetesen, inget med mitt nya jobb :) Det hoppas jag med!
Josefine N

2014-07-19 @ 15:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0