Äckliga värme

Jag är så himla trött på den här ständiga värmen nu. Man svettas hela dagarna, även om det regnar så ligger temperaturen på minst 25 grader ute. Man kan inte vara ute, man kan inte jobba, man kan inte vara hemma heller. Orkar inte längre haha.... Vill ha lite kyla nu!! 
Sover apdåligt på nätterna, vaknar tusen gånger på natten av att jag badar i svett rent ut sagt! MItt rum ligger sämst till, där solen ligger från morgon till kväll. 
 
Nu har jag fått klaga av mig lite så nu känns det bättre. 
Mina två lediga dagar lider snart mot sitt slut och dags att jobba igen, inte alls sugen! Har tappat arbetslusten helt och hållet faktiskt, tror det beror på värmen. Jobbar dag onsdag + torsdag + fredag sen är jag ledig i helgen. 
 
Snart är det dags för grillade hamburgare och pommes till. Sen ta det lugnt resten av kvällen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0