Norrtälje

Försökte blogga igår men när jag är klar så krånglar det när jag ska ladda upp bilder så orkade inte tjaffsa så det blev inget av. 
 
Är i alla fall på norrtälje nu. Har haft en introduktion och en kurs idag och imorgon blir det att börja gå bredvid. 
Det är väldigt roligt och väldigt nytt. Nu tänkte jag gå ut en sväng för att köpa middag och sen blir det att läsa på i häftet jag fick på kursen. Slår vad om att de kommer fråga en hel del imorgon så vill vara förberedd. Kan även säga att en liten kändis från ett program som gick nyss på tv, var på min kurs, lite kul faktiskt! 
 
Nej, nu måste jag ge mig ut. Norrtälje är inte helt okänt så jag vet vart det mesta ligger :) imorgon börjar jag kl 09! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0