Lärorik dag

Min dag började 06 och slutade vid 16 idag. Har varit en väldigt rolig och effektiv dag med en hel del praktisk. 
Lunchade med min granne idag, blev kebab som var så himla god. Såsen var gudomlig och kebaben var den godaste jag har smakat. Ibland när man har vägarna förbi norrtälje så ska jag äta där, helt värt resan till norrtälje bara för att få såååå god mat! 
 
Just nu segar jag i sängen och kollar på handbolls em. Trodde aldrig att jag skulle gilla att kolla på handboll men Olli har smittat av sig de på mig. 
Efter det hoppas jag att det kommer någon bra film på tv som man kan ligga och mysa till. 
 
Imorgon blir en kort dag med en kurs om säkerhet på jobbet. Den är först kl 15.00 så innan dess ska jag ta en rejäl sovmorgon och sedan möta upp min granne för lunch, får se vart och vad vi äter imorgon. Efter kursen kanske det blir att ta en promenad i norrtälje om vädret är bra. 
 
Resten av veckan är fullspeckad så skönt med en lugn dag imorgon. 
Nu ska jag mysa framför tvn. Har på mig myskläder och hela mitt sängbord är fyllt med dricka och gottis saker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0