jobb och kurs

Har inte hunnit med bloggen under helgen. Har jobbat på lördagen och idag jobbade jag dag. 
Imorgon ska jag på en 3 timmars lång kurs på jobbet. Längtar sjukt mycket! Fick pappret idag om vad kursen ska innnehålla och allt lät superkul! Lite prat och mycket praktiskt, sjukt kul med sådant inom vården. 
 
Sen har jag inge mera. Får sovmorgon imorrn så det tackar jag för. Kursen slutar 17.00. 
 
Onsdagen är fullbokad med lite testjobb i 2 timmar i norrtälje och sedan ska jag ta mig till karolinska för att jobba kväll haha. På fredag jobbar jag kväll och på söndag jobbar jag heldag, alltså 07.00-21.30 woho! 
Fullbokad vecka kan man säga.. Många olika saker så det blir lite varierat. 
 
Men nu ska jag sova, vill vara pigg och glad till kursen imorgon! Bloggningen blir nog sisådär i veckan. Fattigt med bilder är det också, tar typ inga roliga längre så det blir lite halft med det! Men något inlägg blir det nog från norrtälje bussen eller liknande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0