Jobb 8 dagar på rad

Herregud alltså.. 
I tisdags var jag på utbildningen på jobbet. Den absolut roligaste utbildningen jag har varit på! Kände mig som en ny människa efteråt. Ska berätta mer om den senare. 
 
Igår jobbade jag 2 timmar i norrtälje och sedan jobbade jag kväll på karolinska. 
Idag jobbade jag kväll och det har varit akutlarm på kvällen, vi fick in en akut patient som hade ramlat hemma så det var spring hit och dit hela kvällen. Hann inte ens äta middag, så fort jag satt mig ner så ringde larmet och vi alla behövde springa, sen blev maten kall och så höll det på ett tag osv.
Men det har varit kul, gillar när det händer lite och när man får lite prövningar. 
 
Imorgon är det fredag och jag jobbar kväll. 
På lördag jobbar jag dag och på söndag jobbar jag heldag, 07.00-21.30 med andra ord. Så det är full rulle! När denna vecka är över har jag jobbat 8 dagar i streck, känner mig inte slutkörd ännu men det kommer nog när veckan är slut. 
 
Rörigt inlägg.. Men hinner inte skriva mer utförligt. Nu måste jag varva ner efter jobbet och försöka sova så småningom. Jobb imorgon igen. 
Bilder får jag också vänta med att lägga in. Innan den här veckan är slut så ska jag i alla fall har hunnit skriva ett ordentligt inlägg om utbildningen och om alla dessa jobbdagar som har varit. Sen har det hänt massa roliga saker på jobbet som jag vill ta upp också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0