Hem imorgon

Har ingenting på fredag så åker hem imorgon efter att jag är klar, vilket blir vid 16.30 ca. Sen åker jag tillbaka på måndag för ännu en vecka här i norrtälje. 
 
Det har varit en intensiv dag. Mycket praktiskt jobb, man lär sig så otroligt mycket, men mycket kvar att lära. Låter som värsta chef jobbet typ haha, men det är de verkligen inte. 
 
Har nyss lagat och ätit lasagne med min granne som också bor i samma hus som mig. Vi bor högst upp i huset så det är mysigt. Tv finns också och sängarna är sköna. Har lärt känna många nya här, väldigt kul faktiskt. 
Idag gick jag ner på "stan" med min granne. Finns typ bara h.m, åhlens och kappahl här haha och affärerna stänger 18 på vardagar. Men vi har gått ett par promenader runt om här och norrtälje är väldigt fint, nästan som gamla stan. 
 
Nu ska jag strax duscha och sen mysa framför tvn med lite gott. Lite ensamt om kvällarna, annars är det rätt mysigt här, bättre än jag trodde. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0