Helgen

Har haft en lugn och skön helg med sovmorgon varje dag nästan. 
 
Kom hem i torsdags och tog en rejäl sovmorgon på fredagen. Tänkte åka ut en sväng med valde istället för att bädda ner mig i sängen och kolla på film nästan hela dagen, det var verkligen välbehövligt. På eftermiddagen myshandlade jag med mamma. 
 
I lördags så åkte jag en sväng med mamma och mormor till stinsen. Fick med mig en kofta. 
På kvällen blev det tacos. 
 
Imorse vaknade jag av en jävla plogtraktor kl 06 på morgonen!!! Det hade inte snöat något på natten och man såg iprincip asfalten genom snön så jag blev riktigt förbannad på traktorn. Han höll på utanför oss i 2 TIMMAR!? Nästa gång det kommer en traktor för att ploga kl 06 på morgonen när det kanppt är någon snö, kommer jag ringa kommunen! Haha, jag är allvarlig. Bara för att han ska få tjäna fuskiga pengar så ska han störa ALLA i området.. Nej.. inte OK! 
 
Annars har jag varit i barkarbu outlet idag med mami. Hittade nada faktiskt haha.. Och nu märker man att vintern är här. Iskallt ute nu. Invigde min Canada Goose jacka idag, trodde inte jag skulle få så mycket användning av den i vinter men där hade man fel. Nu kommer snön och minusgraderna. Denna jacka åker med till norrtälje på måndag! 
 
Nu har jag i alla fall duschat och håller på att packa lite smått. Nästa vecka har jag jobb måndag-fredag så kommer inte kunna åka hem tidigare som jag har gjort den här veckan. Men det blir kul! Sista veckan i norrtälje, hoppas på att den flyter på lika bra som den förra. Kommer säkert ställas mera krav nu mot slutet, brukar vara så :) 
 
nu ska jag slå på en film och fortsätta packa lite. Packa är nog det tråkigaste och jobbigaste som finns. Man tar alltid med sig för mycket och känns alltid som att man har glömt något! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0