Veckan

Usel uppdatering.. Bloggen blir verkligen lidande när man har fullt upp. 
Har jobbat hela veckan. I måndags och i onsdags jobbade jag ett par timmar i norrtälje och resterande dagar på karolinska. Nu i helgen har jag varit ledig, det har varit sååå skööönt! Fått sova ut i två dagar men känner mig ändå inte helt pigg. kl är 8 nu och jag skulle kunna gå och lägga mig och sova hela natten ut känns det som. 
 
På karolinska har allt rullat på. Det har varit många psykiska moment. En del amputeringar osv. I norrtälje har det också rullat på. Finns inte så mycket att säga liksom. 
 
I lördags var jag på miniullared med mamma. Provade typ 30 plagg men fick endast med mig 2 par trosor och en bh. På kvällen myste jag och familjen till melodifestivalen. Kunde de inte valt några bättre programledare?? Okända och tråkiga enligt mig.. Sen var ju låtarna inte heller bra, haha bitter tjej.. Men jaja. 
 
Idag har jag varit lite här och var med mamma. Nu ikväll har jag och släkten varit på restaurang och firat mormor som fyllt år i veckan. God mat och trevligt ställe, minus att det var superkallt där inne. 
 
Nu är jag hemma och sitter med en filt runt om mig i sängen. Ska strax slå på en film och ta det lugnt. Imorgon jobbar jag kväll på karolinska sen jobbar jag även på söndagen. Resten av veckan är jag hitills ledig men det ändras nog eftersom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0