Sista snöret

Inte långt kvar tills min iphone är på sista snöret. Den vibrerade nyss och sen så slocknade den bara. Visste att jag hade mer än 50% batteri kvar. Usch, vill inte bli av med min iphone! Vill inte ha en ny! Vet inte vilken jag vill ha i så fall.. Många säger att iphone 5s knasar sig ofta och samsung tycker jag inte om.. Eller, jag vet ingenting om den om man säger så. 
 
Jaja, hoppas iphonen håller ut ett par månader till i alla fall så jag hinner fundera ut vilken min nästa telefon blir. 
 
Idag är det Alla hjärtans dag och jag är precis hemkommen från jobbet. Nu ska jag snart börja fixa mig, sen ska jag och familjen ut och äta på restaurang, mysi. 
Imorgon jobbar jag kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0