Jobbhelgen är över

Och jag är trött.. Det har varit en ganska stressig helg på jobbet. Vi fick in en jätteakut patient pågrund av personalbrist på den avdelningen pat. egentligen skulle legat på. Vi är ju en avdelning, inget på liv och död där man måste vakta 24 timmar om dygnet. Jaja, det har gått bra i vilket fall. 
 
Imorgon ska jag jobba i norrtälje haha.. Men det är bara två timmar så det är inte alls länge men måste ändå upp 06 för att hinna till norrtälje så det suger lite. På tisdag är det dags för jobb på karolinska igen, kväll tur nog! Måste få sova lite. Har jobbat alla 7 dagar den här veckan och hela jag är stel som en kontainer.. Februari lönen kommer bli saftig om det fortsätter så här hela månaden. 
 
Ikväll har jag i alla fall varit hemma hos Linda och sett hennes fina lägenhet. Hon bjöd på mat och jag tog med lite presenter till henne. Har myst med hennes två minivovvar hela kvällen. Den pyttelilla har legat på mitt bröst hela kvällen. 
 
Nu är jag hemma i alla fall och ska bädda ner mig och hoppas på att jag somnar fort. Efter jobbet i norrtälje blir det hem och sova! Fy så skönt!! 
 
Denna lilla krabat har legat på mitt bröst hela kvällen. Världens sötaste! Längtar redan tills jag får gosa med henne igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0