Jobbet är mitt hem

För jag är knappt hemma nu för tiden. Jag jobbar, jobbar och jobbar hela veckorna och helgerna långa. Jobbade hela förra helgen och har jobbat hela veckan på karolinska, och det ska jag fortsätta göra också. 
Idag skulle jag ha varit ledig men blev inringd på morgonen så är nyss hemkommen från jobbet efter att ha jobbat kväll.
Imorgon är det torsdag och då jobbar jag kväll.
På fredag jobbar jag dag och lördag + söndag jobbar jag kväll haha.. 
Tur att det är många kvällar annars vet jag inte hur jag hade klarat att jobba 7 dagar i veckan. 
 
Men annars så rullar allt på. 
Blir inte så mycket bloggande som ni säkert har märkt. Och det är både för att jag inte orkar/har tid + att hur kul är det att läsa om mitt jobb varje dag? Inte så kul. 
 
Mobilen knasar sig fortfarande. Nu funkar kameran litegrann men facebook går inte alls att gå in på. Jaja, den funkar att ringa + smsa med och det är allt jag behöver faktiskt. 
 
Nu har jag precis kommit hem från jobbet och hunnit duscha. Ska lägga mig i sängen och kolla på film och sedan sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0