Jobba jobba jobba..

Har jobbat hela veckan hitills. 
Ikväll har jag varit i kista med Linda som jag lärde känna i Norrtälje. Vi åt god mat och umgicks hela kvällen. Supertrevligt hade vi. Nu värker mina fötter och leder. Känns som att jag har feber. Men har tagit tempen typ 100 gånger ikväll och den visar 36.8 så ingen feber här inte, fast det känns så. Men det är väl kroppen som börjar bli trött.
Sömnen i veckan har varit lite si och så. Några gubbar har varit hos oss två dagar den här veckan och hållt på i källaren redan vid 07 på morgonen, så jaa.. 

Men men! Finns ingen tid att vara trött nu. Jobbar hela helgen på Karolinska. 
Men jag klagar inte, kommer bli en toppenhelg på A25a! Igår lekte vi med sprutor och lingondricka. Klädde ut oss i operationsmössor och skrattade ihjäl oss i personalen. Härliga människor alltså! :D 

Nu måste jag sova! Imorgon jobbar jag kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0