Helgen

Har varit ledig hela helgen, så himla skönt. 
 
I lördags åkte mamma och jag till kista och åt lunch. Fick med mig en väska hem på rean. 
På kvällen åkte jag till Linda, hon bjöd mig på mat och jäklar vad gott det var. Vi kollade på mello och umgicks hela kvällen. Gosade sönder med hennes vovvar.
 
I söndags var jag iväg med mamma och mormor en sväng. Fick med mig ett par promenadskor för 200kr och en neonrosa tjocktröja av märket Röhnisch på rean. 
 
En askön helg med andra ord. 
 
Igår jobbade jag dag och det rullade på. Tog hand om en pat som var 103 år!! Otroligt roligt att se! 
Vad som hände när jag kom hem från jobbet har jag redan skrivit om. 
Resten av kvällen mådde jag illa. Blev nog lite för mycket pill i sår efter glas. Så jag försökte sova och lyckades sova i en timme, sen var illamåendet borta. Men vågade inte äta så mycket. Blev en skorpa och te som räckte gott och väl. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0