En dag fri

Helt sjukt vad skönt det var med en dags ledighet, nästan då. Fick sova hur länge jag ville. Vaknade typ en gång i timmen, kändes så konstigt att få sova ut rejält på morgonen. 
 
Sen åkte jag som sagt och kollade ögonen. Slapp ta dropparna i ögonen vilket var superskönt. Var sjukt nervös och hon satt så länge och kollade på bilderna efteråt.. Plötsligt säger hon att hon ska kolla på mina förra ögonbilder och då börjar jag kallsvettas. Var säker på att något var fel då. Men ICKE! Hon såg ingen förändring på mina ögon, inga fläckar eller något! Så himla lycklig över det!!! Så nu jävlar SKA jag ta tag i detta! Min kropp är fantastisk som orkar med detta trots mitt slarv jämt! 
 
Nu ikväll har jag umgåtts med Olli. Ätit god mat och pratat om allt mellan himmel och jord. 
 
Nu är jag hemma och har nyss gjort två matlådor inför imorgon. Jobbar heldag men det gör mig inget. 
Kassler i den ena och köttfärsås med pasta i den andra. 
Nu måste jag snart försöka sova. Ska koka lite te och varva ner. 
På fredag jobbar jag dag och sen är jag ÄN så länge ledig i helgen och jag hoppas att det förblir så också. Orkar inte jobba 3 helger på rad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0