Vilken kryssning!

Shitt säger jag bara. Kom hem vid 8 igår kväll och somnade i sängen 30 minuter senare. Vaknade idag efter 14 timmars sömn! Det behövde jag verkligen! Det var mitt 10e pass på rad så jag var riktigt trött. 
Kryssning var så jäkla awesome! Roligaste kryssningen jag varit på, som jag skrattade hela kvällen!
 
Alarmet ringde 04.30, träffade kollegorna på slussen. Direkt när vi kom ombord var det frukostbuffe. Så himla god! Det fanns ett fruktbord proppat med frukt, ett bord med tårta och kakor, ett bord med juice, smothies och annan dricka och ett bord med allt möjligt. Bacon, äggröra, americanska pankakor, lax osv osv osv. Så himla gott! Sen kom servitriser och serverade champagne haha. Och den var inte alkoholfri heller! 
Efter detta så var det föreläsningar hela förmiddagen. 
30 minuter innan vi skulle byta båt så fick vi fritid så vi hann kolla in viking grace taxfree. Hur stor som helst, fanns verkligen allt där, michael kors väskor, hel hörna med converse, kläder, smycken, ja allt! Och inte nog med det! Det fanns victoria secret butik också! Är riktigt imponerad av den här nya båten! 
 
Sen var det dags att byta till viking amorella. Och då var det dags för julbord. Även det var hur gott som helst. Åt så himla mycket. Fanns även läsk, vin och öl som man fick ta av hur mycket som helst. Ända som inte var gott var desserten, inget av det som fanns var gott faktiskt. Tur det för det fanns inte plats för mer mat i min mage haha. 
Efter julbordet hade vi 5 timmars fritid. Taxfreen var inte alls bra på amorella i skillnad mot grace så där var man klar ganska snabbt. Hittade i alla fall många bra julklappar på grace. 
 
Slutligen så gick allihopa till baren där vi fick fri bar!!! Neonatalen betalade allt, vilken lyx! Vi fick champagne när vi kom dit och skulle vi beställa något sa vi bara till så betalade jobbet woho! Mitt i allt så kommer Johan och sträcker fram handen, trodde han skämtade först. Det var tomt på dansgolvet och det var 50-tals musik i högtalarna. Men icke, han bjöd upp mig på bugg hahaha! Inte dansat bugg sen grundskolan, men dansstegen satt i. Vi dansade själva medans alla på baren glodde haha. 
Sedan fortsatte dansandet i hela 4 timmar. Det var endast 50 och 60-tals musik men det gick hur bra som helst att dansa till. Verkligen alla 65 pers på Neo gick upp och dansade, vi hade så himla kul, man släppte allt annat. 
Denna resa var toppen! Men gud vad trött jag var efter den. Somnade på vägen hem och däckade som sagt direkt när jag kom hem. 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom in i konferensrummet spelade titanic låten och så visades denna bild på våran chef och en av våra läkare haha! 
 
 
 
Dessa mysiga rum hade vi grupparbete i.
 
 
Fina utsikten vi hade när vi åt julbord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0