Provet är över!

Äntligen! Gått och varit orolig sen jag fick reda på att vi skulle ha prov. Satt i hela 7 timmar och jag var klar sist av alla haha. Det var inte så svårt som jag trodde men det vara ändå svårt, men jag kunde svara på alla frågor, svarade på sjuksköterskefrågorna också men alla svar är nog inte rätt. Men nu får vi se, vänta ett par veckor sen kommer hon ta in oss på samtal och sen meddela våran chef hur det har gått. Hoppas verkligen det har gått någerlunda bra. Det kändes bra i alla fall. 
 
Min hjärna är helt slut nu. Kisar med ögonen när jag ska läsa en text. Men nu är det över! Nu kan jag slappna av lite mera, slipper plugga hela kvällarna och va orolig. 
 
Nu är det endast 2 jobbdagar kvar av mina 6 pass på rad. Imorgon jobbar jag kväll, behöver verkligen sova ut. Råkade somna i 3 timmar när jag kom hem idag, inte alls bra. Men känner mig redan trött nu så kan nog sova i tid ikväll. 
 
Tog en sväng med min pärla ikväll också. Har saknat den! Är så käääär i den. Längesen jag var kär men bilen har fått mig på fall :) 
Nu ska jag ta en piggelin och mysa till film. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0