kompetensprov

Usch, imorgon är det dags för provet. Känner mig inte redo för fem öre, men finns inte så mycket att göra åt nu. Ska läsa igenom mina anteckningar, sen får det räcka. Kämpigt att jobba 100% och dessutom ska man hinna och orka plugga också. Lite för mycket för min hjärna att ta in. 
 
Gick min första dag själv idag, gick hur bra som helst. Var faktiskt skönt att inte ha sin handledare med sig. Nu kunde jag köra mitt eget race, prata själv och planera med sjuksköterskan och sen ta bättre kontakt med föräldrarna. Min hadledare var ganska mycket på mig hela tiden, sa vad jag skulle göra och påminde min fast jag hade koll. Lite jobbigt, men nu går jag själv. 
 
Nyduschad, ska kika på en film nu och sen sova. Imorgon är det privata kläder som gäller, ovant haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0