Julen

Akuten på måndagen, dagen innan jul var okej men hade lite ont. Julafton på förmiddagen mådde jag dåligt igen. Trodde allt skulle börja om igen, fick ont i bröstet och mådde illa men det gav med sig efter 6 timmar i sängen. Så jag åkte med hem till Moma och åt ytterst lite julmat (kan lova att jag ville mosa i mig den goda maten). La mig på soffan sen och tog det lugnt. Jag var som vanligt jultomte och delade ut klapparna till alla. Fick så fina saker.
Resten av kvällen mådde jag faktiskt bra, kunde äta efterrätt och t.o.m fika i slutet. Så trots att jag inte kunde äta som vanligt och inte hade lika mycket ork till allt, så blev det en bra jul ändå! 
 
Dagen efter hade vi lite minijul med mormor. 
Sen de senaste dagarna har varit ungefär som vanligt. Nu kan jag äta normalt igen och har nästan lika mycket energi som förut. 
 
Så idag (söndag) jobbade jag mitt första pass efter en vecka hemma. Det gick bättre än väntat. 
Imorgon jobbar jag dag sen är jag ledig i två dagar igen, skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0