Har jag sagt att jag älskar min bil?

Älskar verkligen min nya bil! Den är såååå skön att köra, så himla skönt med en egen bil som jag kan ta när jag vill och vart jag vill. Sen är den så himla läcker också! Hade inte alls räknat med att köpa en sådan snygg och ny bil men när jag såg den så gick det inte att släppa den. 
Så nöjd med allt kring den. Drar knappt någonting, tankade bilen full och kunde köra hela månaden på den tanken och jag kör mycket, till solna fram och tillbaka, Linda, kista, täby osv osv. Kan inte vara mer nöjd än vad jag är! 
 
Världens bästa märke och världens bästa bil! Min bil! Så härligt att kunna säga: Min bil! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en golf? :) Superfiin

Svar: Det är en polo :) visst är den!
Josefine N

2014-12-31 @ 23:15:11
Postat av: Anonym

kan man få en åktur nån gång i den? :) vore nice

Svar: Haha, det ska vi nog kunna ordna! :)
Josefine N

2015-01-03 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0