Halva nattpasset kvar

Känner mig inte helt hundra. Har migrän och inget hjälper, känns som att jag har ont i halsen men anar att det är migränen som gör så attans ont bara. 
Innan jag åkte hemifrån hände något med musklerna bak i ryggen. Var tvungen att lägga mig ner på golvet. Hur jag än vred och vände mig gjorde det ont, kunde inte andas för smärtan, aldrig känt så ont förut. Trodde inte jag skulle klara av att jobba men åkte i alla fall och det funkar än så länge. Gör ont men klarar att andas och röra på mig i alla fall. 

Nu har halva nattpasset gått. Snart får jag brumma hem och sova, fast är inte trött, ovanligt pigg. 
Ena bevisen dippar varannan minut, så har haft fullt upp hela natten, dippar till 60 i puls och 55 i saturation, stackars bebis man ser hur jobbigt det är för henne..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0