Godkänd!!

Igår fick vi tillbaka proven och jag är godkänd! Fy satan va härligt! Nu behöver jag inte skämmas när hon berättar resultatet till chefen. Fick 78/85 så jag är jäääävligt nöjd kan jag berätta! 8 timmars provtid, 14 långa sidor av massor av frågor, är äntligen över! Så glaaaad! 
 
Har jobbat konstant sen i måndags. Blev inringd att jobba dag idag istället för kväll så nu är jag bra trött. Somnar hela tiden men är för hungrig för att gå och sova haha. Så ska ta något mumsigt och sen se på film. 
 
Imorgon är jag ledig! Min enda lediga dag den här veckan, jobbar sedan hela helgen och resten av nästa vecka. 
Imorgon ska mamma och jag till miniullared och julshoppa, äta lunch ute och bara mysa, längtar! 
 
Nästa vecka är det dags för kryssning och julbord med jobbet! Vi ska åka med den nya båten viking grace tror jag den heter, ha konferans och sen på hemvägen är det Mannerströms julbord som gäller och även 4 timmars fri tid som vi får göra vad vi vill. Taaaaxfreee! 12 timmarskryssning 07-19 så det blir typ som en arbetsdag fast med privata kläder och mycket roligare aktiviteter. 
 
Nu kurrar magen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0