Då var det min tur..

Var tvungen att åka hem lite tidigare från jobbet igår och det blev värre när jag kom hem. Efter att ha klarat sig från det här i 10 år snart, så gick det inte att undvika nu. 
Natten har varit världens hemskaste. Gråtit av smärtan och inte fått en blund på hela natten. 

Så vad har jag råkar ut för?? 
Jo.. Vinterkräksjukan.. Är så törstig att tungan håller på att spricka men vågar inte dricka.. Hela jag är tömd på allt i kroppen. 
Måste ändå säga att det var bra att den kom nu, har fortfarande chans att kunna fira jul normalt. Äta mat och göra allt som julen innebär. Men Fyfan för detta. Sist åkte jag in på intensiven, diabetes och vinterkräksjuka går inte ihop. Mår mycket sämre än andra gör. 
Ska be mamma köpa Cola, det ända som funkar att dricka, eller aa, dricka med sked...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0